söndag 27 februari 2011

HJÄLP!!!!!!!!

Jag skulle satt in bilder men jag kan inte. Någon fler som har Blogspot som inte kan lägga in bilder? Innan har jag kunnat söka på hårddisken men jag kommer ingen vart nu. Något som vet??????

Då har sportlovsveckan gått och i morgon återgår man till de vanliga rutinerna. Rätt så skönt faktiskt. Det som är tråkigt är att sonen har åkt tillbaka till Skåne. men vi träffas ju snart igen, men det blir tomt när han har åkt. Vi åkte in till Kalmar lite tidigare för Fredrik skulle in på museumet. Det var om Sjöfart. Under tiden så gick jag in på City Gross och handlade. Barnen fick avgöra hur de ville göra. Robin och Stéphanie var ju hemma. Robin skulle i väg och Stéphanie hade en kompis hemma. De ävriga barnen var med och de valde att följa med mig till affären. Så fem barn hade jag med mig.

Det gick rätt så lugnt där inne. Vi gick sakta men säkert och tittade lite här och var. När vi handlade klart så tog vi oss en fika. Vi visste inte när Fredrik skulle komma men jag visste att museumet stängde kl 16. Så mycket senare än 16:30 skulle det skulle det inte bli iaf.

Han kom och vi åkte till Burger King så André fick sig lite mat innan han skulle gå på tåget. Så nu är han på väg hem och jag sitter här. Jag gjorde pannkakor till barnen när jag kom hem. De åt lite på Burger King med men pannkakor går alltid ner.

När vi kom till stationen och skulle trycka ut sonens biljett så var det en väldigt lång kö. Vi hade 10 minuter på att att få ut biljetten och sedan få sonen på tåget. De som var före tog väldans tid på sig. Några av dom skulle köpa biljetter och några skulle trycka ut sina förbeställda biljetter. När det blev vår tur så strulade vi till det naturligtvis. Vi slog fel på en bokstav. Vi tog I i stället för 1. Koden var handskriven så vi visste inte riktigt, men efter tre försök så kom biljetten. Då hade sonen 1 1/2 minut på sig att gå på tåget. Nu stod det direkt utanför men ändå. Vilken press man känner då. Ja jag iaf. Sonen var lugn ;-)

Tycker det är dumt att de inte har två automater. En för förbeställda och en för de som ska köpa biljett. Eller två som alla kan använda. En automat är ju inte lönt! Man får stå evigheter i kö!

Ikväll är det solsidan. Det ska jag se, sen blir det sängen. Ha en fin kväll alla!


Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...