fredag 25 februari 2011

Ny följare

Det är freda idag. Precis hela dagen. Jag har fått en ny följare till min blogg. Skogslyckan. Du är varmt välkommen. Gå gärna in och kika på hennes blogg. Jag hamnade där och jag fastnade direkt. Hon har många fina bilder i sin blogg. Ni finner hennes på länken ovanför. Tryck på skogslyckan så hamnar ni i hennes lille vrå.

Jag har faktiskt inga större planer för dagen idag. Jag ska tvätta, men det gör jag ju alltid känns det som och jag ska fixa lite i hallen både uppe och nere. Det är väl det som jag hade tänkt mig att fixa idag.

Vad har ni för planer för dagen?


Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...