fredag 22 juli 2011

Frankenstein


De flesta har väl hört talas om den galna vetenskapsmannen Frankenstein. Nu finns det en spännande spelautomat med Frankenstein där man kan vinna riktiga pengar. Ja om man har tur vill säga. Frankenstein är som sagt en spelautomat som har 5 stycken hjul, 20 linjer och funktioner med brinnande vindkvarnar.

Sidans uppbyggnad
När man kommer in på sidan så ser man direkt var det är man har hamnat. Det går inte att ta miste på. Frankenstein är det första man ser när man kommer in och det väcker ens nyfikenhet lite. Sidan är mycket stilren och det är väldigt enkelt att navigera runt på sidan och det finns inga onödiga reklam som det kan finnas på vissa spelsidor.
Överst på sidan så finns det 3 kategorier. Frankenstein, Spela Frankenstein gratis, Spela Frankenstein med pengar.

Spelet Frankenstein
Jag testade gratisspelet och det var rätt så roligt, men ärligt talat så förstår jag inte vad som ger vinst. Man trycker på en knapp och hjulen snurrar och de stannar. Ibland får man vinst och ibland inte. Men vad som ger vinst vet jag inte. Jag har spelat sådana här spelautomater på nätet tidigare och jag har aldrig förstått vad det är som ger vinst. Lite information om det hade kanske inte varit helt fel.

Slutsats
Detta är ett spel man spelar på en automat där Frankenstein är uppritad. Det är en tidsfördriv och man har trevligt under den tiden man spelar. Jag spelar aldrig med riktiga pengar och här på denna sida kan man provspela gratis vilket jag tycker är mycket bra. Jag skulle aldrig sätta in pengar för att spela på riktigt men dom som gör det får en möjlighet att först testa och se om det är något för dom innan de spelar med riktiga pengar. Sidan är trevlig annars och man ser direkt vad det rör sig om när man kommer in. Det står info direkt när man kommer in på hemsidan om vad spelet är för något vilket jag också tycker är mycket bra. Ta en titt kostar ingen så gör gärna det.  


Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...