fredag 19 oktober 2012

Smslån


Jag surfar ibland från den ena sidan till en annan utan att ha något speciellt mål. När man har hamnat på vissa hemsidor så undrar man var de har fått sina idéer ifrån när det gäller själva sidans uppbyggnad. Man ser inte alltid vad det är som är i fokus på sidan. Det kan vara lite irriterande. Jag förstår ju att den som äger sidan vill ju sälja det den har eller lyfta fram det som den tycker är viktigast men ibland blir det helt fel.

Jag hamnade på en sida där man kunde låna pengar via sms. Jag har skrivit om det tidigare och jag gillar ju inte alls idén om att kunna låna pengar via sms faktiskt. Men vad jag anser om själva tjänsten och vad jag tycker om sidan är ju två skilda saker.

På smslån så kan man inte gå vilse i alla fall. Det är lätt att se vad sidan handlar om och den ger bra överblick och det är super enkelt att navigera runt på sidan. Det finns inget mer irriterande att hamna på en sida där det finns massor med reklam. Det finns inte här. Inte mer än reklam på just det sidan berättar om.

Ska man ta smslån så hoppas jag att det är noga genomtänkt. Läs igenom noga på sidan vad som gäller och tänk igen grundligt efteråt om du verkligen behöver detta lån. 


Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...