måndag 11 februari 2013

Roligt vid kaffetorpet

Helgen gick fort. I Lördags var det mycket plock här hemma och igår var det mest mys. Vi skulle ut i pulkabacken med barnen men de enda som ville med ut var de två små. Vi hade roligt med dom i kaffetorpet. Det blev dock kallt för en annan som stod still och inte åkte. Jo jag åkte faktiskt två gånger. Fredrik med :-) Det blev några bilder där och lite av vår vackra natur.

På kvällen gick jag med Stéphanie till kyrkan. Det var hållplats och vi föräldrar till konfirmanderna skulle stanna kvar och gå igenom lite av deras sista gånger innan den stora dagen. Det var vldigt fint i kyrkan faktiskt. Det var mycket sång och sedan fick vi tända ett ljus för någon om vi ville det. Jag tände ett till min pappa och för övriga släkt som inte finns kvar hos oss längre.

Beatrice blev dålig i går och fick vara hemma från skolan idag. Hon har feber och hostar samt har ont i halsen. I natt vaknade jag av att Pontus var varm. Då hade han feber och fick vara hemma idag. Allt har varit lugnt fram till nu. Pontus kräkte i köket. Stackars lille kille.

I morgon ska jag äntligen till min doktor. Jag skulle egentligen till ett möte i morgon men blir hemma då jag har sjuka barn samt att jag själv ska till doktorn. Jag ska ta upp mina höga blodsockervärden. Jag hoppas på hjälp!

Nu ska jag jag ta hand om mina barn. Ni får ha en fin kväll!






Instagram
Intressant?

1 kommentar:

  1. Hoppas de går bra hos doktorn!

    Fina bilder du tagit igen!
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...