tisdag 3 september 2013

Samtalskontakt

Vilken dag det har varit idag. Den började med att jag gick upp supertrött och åkte iväg med barnen till skola och dagis. Sedan väntade jag in tiden till det var dags att gå till min samtalskontakt. Jag brukar alltid ha mina tider på eftermiddagen men denna gången valde jag en förmiddagstid. Det gick  bra där.

Sen gick jag till en väninnas jobb och lunchade med henne. Det blev inte som jag hade tänkt mig men det är sällan det blir det i mitt liv.

Har haft lite ångest idag och det tillhör visst min vardag idag. När jag pratade med min samtalskontakt så sa hon att jag måste tänka på mig själv och sålla bor allt som blir negativt för mig. Jag har svårt för att göra det, men jag ska försöka. Jag måste börja tänka på mig själv.

Det ska jag göra nu :-) Jag är trött och ska gå och lägga mig.

En bild som jag hittade på Facebook. Där finns allt.


Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...