fredag 4 oktober 2013

Astrologi är intressant

Det är äntligen fredag. Det ska bli fredagsmys för hela slanten.

Jag läste mitt horoskop tidigare idag. Hade jag tur så skulle jag vinna en slant. Det är inte så troligt då jag inte spelar på någonting. Jag skulle uppleva konflikter med obehag och det är inte så konstigt om jag skulle göra det. Konflikter är aldrig roliga. Men ju mer jag tänker på det så tycker jag obehag är att ta i lite. Konflikterna skulle påverka mitt humör och för att mildra frustrationen så skulle jag motionera. Vad jobbigt det är att ha en konflikt!

Jag skulle få ett erbjudande som lockar men jag skulle kontrollera uppgifterna noga stod det. Jag skulle inte acceptera erbjudandet innan jag gjorde det. Ja så är det. Jag undrar vad det är jag ska bli erbjuden?

När jag var yngre så tog jag alltid horoskopet när jag var på en marknad. De hade en maskin som tog fram uppgifterna och då ( ca 25 år sedan) kostade det 20 kr. Jag har inte sett att de har det idag men det finns ju på nätet annars.

Jag är intresserad av astrologi, men jag kan inte så mycket om det. Har det något med horoskop att göra? Astrologi har väl med stjärntecken (stjärnorna) att göra? Oavsett så är det intressant men jag lär mig aldrig vad som är vad. Det vill inte riktigt fastna i huvudet på mig. Det finns en hel del om astrologi på internet att läsa men det finns även så att man kan beställa. Det gjorde jag för något år sedan. Jag fick hem en hel bibba med papper där det stod olika saker som var uppdelade i olika stycken. Intressant var det att läsa.

Hur ser du på astrologi?

Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...