onsdag 23 oktober 2013

Dolly Parton kommer till Sverige

Dolly Parton 2014-07-11 19:30 (STOCKHOLM)

Japp...Dolly Parton kommer till Sverige. Om jag ska gå? Det kan ni ge er katten på. Det blir den tredje konserten med Dolly som jag kommer att gå på. Nu längtar jag till Juli ännu mer! Konserten är i Stockholm

Jag älskar Dolly Parton. Hon verkar så äkta fast hon har sina peruker och glittriga kläder. Hon är inte den som går med näsan i vädret. I alla fall inte på scen. Där kan hon skämta om sig själv. Hon vågar göra sådant som inte är hennes genre. Hon har testat att rappa och det gör hon i denna video (tryck på länken)

Nu kommer vintern gå ännu långsammare. Jag vill att det ska bli Juli NUUUUUUUUUUU!

Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...