fredag 11 oktober 2013

Fettreducering ultraljud- Något för dig?

Fettreducering ultraljud Har ni hört talas om det? Det är en ny teknik som de har kommit på som hjälper den som vill bli av med fett att bli av med oönskade fettdepåer och det genom att själva förstöra fettcellerna som de har. Fungerar den? Har någon av er som läser min blogg testat den? Skulle ni vilja testa den och vågar ni framför allt?

Ja jag vet. Det är många frågor men det är samma frågor som jag ställer mig själv. Jag är 41 år gammal och har en liten hängande mage. Jag brukar säga på skämt att det är barnens fel för det är dom som gjorde mig tjock, fast det vet både jag och barnen att det inte var så.

Efter sju barn så kan det sätta sina spår och speciellt om man inte kan träna som man vill. Jag har många gånger sagt till sambon att jag önskar mig bara en present när jag fyller år eller en julklapp när julen har kommit och det är en fettsugning. Låter inte så roligt kanske, men jag skulle vilja bli av med mitt fett som jag har på magen.

Skulle jag våga testa denna tekniken? Ja jag tror det. Hade jag haft råd så hade jag nog tagit chansen faktiskt. Jag är 20 kg överviktig men det är inte vikten som jag mår dåligt av ibland utan det är just magen. Jag har varit jättesmal förut så jag vet hur det är att vara smal. Det var ingen hit det heller. Jag vill inte bli smal på det sättet utan bara bli av med det fett som omringar min mage.

Denna teknik som de har kommit på verkar ju vara rätt så smärtfritt. Man slipper att en kniv ska skära i en. Nej jag skulle nog gärna vilja testa denna metod faktiskt, om jag bara hade haft pengar till det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...