fredag 11 oktober 2013

Tänk vad en gymnastikpåse kan åstadkomma ;-)

God morgon

Det är redan fredag och jag längtar till ikväll då vi ska ha lite fredagsmys. Det är mysigt att samlas alla i soffan och titta på TV tillsammans. Nu har jag en aning om att vi förmodligen kommer bli splittrade innan myset ens har börjat för känner jag mina barn rätt så slänger sig några hellre sig i min säng och tittar på TV och några går upp och spelar spel. Men i mina tankar är vi samlade i alla fall :-)

Det höll på att bli lite kaos i morse. Det blev inte det tack och lov men det blev en del sura miner. Sonen brukar ha gymnastik på fredagar. Det står på hans schema men idag hade han inte gympa sa han. De har tagit bort gymnastiken på fredagar enligt honom. Jag har inte läst någonstans om det så vi skickade med en gymnastikpåse i alla fall.

Ja det blev inte positivt bemött kan jag säga för sonen skulle inte ha den med sig och jag fattade ju ingenting. Fredrik förklarade för honom att han kunde ju ha den med sig ändå ut i fall att och att det gjorde ju ingenting. Jag sa till honom att den kunde i så fall hänga till tisdag då han har gymnastik igen, men då hade han bad sa han och han hade ingen gymnastik idag.

Vi fick med påsen och när han gick av bilen i morse så gav jag honom gymnastikpåsen i hans hand men han blev arg och drämde ner den i marken och sedan gick han in på skolgården men gymnastikpåsen asande efter sig. Det ska bli intressant och höra senare om det var gympa eller inte.

Jag har så ont i mina axlar idag. Innan har jag bara haft höger men nu har jag i båda. Det onda går ner längs skulderbladen och jag vaknade flera gånger i natt över att jag hade så ont. Det onda går över nacken så jag får ont i nacken när jag vrider till höger och vänster. Sedan har jag mina armbågar med och det strålar ut längs armarna. På morgonen är jag så stel i mina fötter och det tar en bra stund innan jag kan gå ordentligt.

Ja jag gnäller men jag är trött på att ha ont. Jag går som en pigg 90 åring ibland och det känns som att om jag skulle tävla med denna 90 åring så hade hon eller han vunnit.

Ni får ha det så bra idag och jag önskar er alla en fin och mysig helg.

Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...