tisdag 22 oktober 2013

Strass armband

Strass var väldigt populärt när jag var ungdom. Allt skulle vara stass på den tiden. Jag älskade smyckena och de glänste ordentligt. Jag hade örhängen och halsband i strass och jag tyckte jag var ordentligt uppklädd när jag hade det på mig. Det var sällan som jag inte hade det på mig när jag skulle ut och festa eller dansa. Sen efter ett tag så bara försvann det tycker jag. Det gick flera år som jag sällan hörde något om strass eller såg att någon hade strass på sig. Synd för jag tyckte och tycker att strass är något av de mest finaste och vackraste smycken som finns.

Nu börjar det komma tillbaka igen och det är ju roligt. Jag hamnade på en sida på internet som säljer strass så det var därför som jag kom att tänka på vad jag själv hade som ung. Jag såg strass armband som var så otroligt fina och det var speciellt en som jag fastnade för. Jag tycker d är vackert med strass och pärlor. Detta armband ser verkligen unikt ut. Eller vad tycker du?



Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...