måndag 11 november 2013

Den magiska anteckningsboken

När det var halloween så smyckades affärerna här i Borgholm. Det var spindlar, masker och andra härliga halloweenkläder. Men när jag steg in i vår bokaffär som vi har här i Borgholm så hade de smyckat med andra saker. Det var suddgummi, pennor, papper och böcker. Jag fastnade för denna magiska anteckningsbok.

Förr skrev jag dagbok, nu har jag denna blogg. Men visst saknar jag dagboken som man kan skriva i och sedan lägga undan i en byrålåda, men det blir inte att man skriver i en sådan längre. Den här magiska anteckningsboken använder jag inte till dagbok utan den skriver jag i när barnen har gjort något roligt eller om de har sagt något roligt. Det är lätt att glömma sådant men nu är det sparat i min magiska anteckningsbok :-)

Jag gillar pärmen. Den ser ut som ett träd med ett gummiansikte. Den är iögonfallande så  man missar inte den precis. Den riktar sig till barn mellan 5-8 men jag har den själv :-) Jag tycker det är roligt att skriva barnens bravader i den.

Denna magiska anteckningsbok finns att köpas bland annat hos Stor&Liten och den kostar 79 kr.

Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...