onsdag 20 november 2013

Ett tips till alla som gillar skönhetsprodukter.

Är ni klara med era julklappar än? Jag har lite kvar att handla in. Jag tycker det blir svårare och svårare att hitta till de stora barnen. Speciellt killarna. Vad ska man ge till dom? Flickor är lite enklare då faktiskt. Det kan vara kläder, smycken och skönhetsprodukter. Det finns ju massor och välja mellan när det gäller det.

Jag var inne och kikade på Brallis.se. Jag har faktiskt aldrig varit där inne tidigare men det var intressant och roligt att navigera runt där. De hade massor med olika skönhetsprodukter som passar till alla som är rädda om sitt yttre. Jag tror att d blir några julklappar där till mina flickor :-)

Min femtonåriga tjej sminkar sig ju. Jag är väl lagom road av det men det tillhör utvecklingen. Jag tycker att hon är vacker utan smink men hon säger att hon ser ut som ett lik utan. Jag tror hon skulle bli överlycklig om hon fick något från brallis.se faktiskt. Om inget annat så blir hon förvånad över att jag har köpt något till henne. Dessutom så har brallis många fina erbjudande med.

Vill du in och kika? Klicka då in dig här.

Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...