torsdag 21 november 2013

Vad tycker jag?


Dessa kroppkakor var de första jag åt när jag kom till ön. Supergoda är dom. Jag rekommenderar dom varmt.


Rolig butik att gå in i. Ibland går jag hellre utan barn av logiska skäl ;-) Priserna kunde varit lägre men vissa produkter är värda det.


Hyfsade priser o trevlig personal. Bowlingbanorna är i bra skick


Det är sällan jag är här men det händer när vi ska tanka bilen. Det är ännu mer sällan jag handlar något ur butiken för jag tycker att det är dyrt där, men inte dyrare än andra mackar så att säga.


Jag är både positiv och negativ till denna butik. Jag börjar med det positiva. De har många bra erbjudande och de har även lägre priser än de flesta affärer.

Det negativa är att när de väl ha erbjudande så är det inte alltid det ställs ut i butiken utan man måste fråga efter det och då kan de komma med en. Resten får alltså stå kvar på lagret. Sedan har jag sett frukt som inte är så fräscha. Tomater som har varit mögliga och när man sagt till personalen att det ligger framme så säger de bara: Jag vet. Men de tar inte bort det.

De må vara billiga men jag litar inte på Netto. Det är ofta som det står ett pris ute i butiken på en vara men sedan får man betala ett annat när man kommer till kassan. Riktigt dåligt!


Tycker de har en hel del och det för alla. Bra strukturerat men jag har ändå svårt att hitta. Bra personal som inte låter köerna bli allt för långa


Jag har varit här på julbord och det har varit super. Det var så fint och mycket mat till en billig peng. Det var mysigt att sitta där och personalen var jätte duktiga.


Detta är ett café jag gärna gick till förr men nu för tiden så undviker jag det. Priserna är rent för höga och priserna går ännu mer upp när sommaren börjar komma och gästerna börja strömma in. Långa köer och ibland dålig service.


Här brukar min son klippa sig och han blir så fin varje gång. De är otroligt duktiga och de är inte så dyra heller.


Jag har inget förtroende för dessa. Man får en räkning och man betalar den men ändå så får man påminnelser som de vill att man ska betala fast man egentligen inte ska det.


Höga priser på kläder som inte har något bra kvalité. Jag har köpt en tröja där och den knoppade sig otroligt mycket och den kostade ändå lite pengar. Otrevlig personal. Chefen går efter en i butiken och det känns väldigt obehagligt. När man provar kläderna i provhytten så står chefen utanför och väntar.


Jag tycker att apoteket har ett bra urval att välja mellan och personalen är mycket trevliga och hjälpsamma.


Jag har använt mig av arbetsförmedlingen vid ett tillfälle och det var mycket bra. Jag fick hjälp och rätt hjälp. De lyssnar och försöker ta fram det som passar just dig.


Jag har sett bio här flera gånger och jag tycker att det är mer än okej. Priserna är mycket bra. 80:- för en vanlig film och 100:- för 3D. Priserna är även bra på godis och dricka. Trevlig personal dessutom.


Jag anlitade denna byrå när jag skulle begrava min älskade pappa. Jag blev mycket fint bemött av mannen som hjälpte mig med pappas begravning. Däremot så tyckte jag att mannen som äger byrån var inte lika trevlig mot mig. Jag fick ingen information om vad som gällde om själva begravningen som till exempel att den i en syskonskara som beställer en begravning är enbart den som blir betalningsskyldig.


Har handlat blommor här ibland och det är bra, men jag tycker att de har en liten butik. Man kan inte vara så många inne samtidigt och man kan inte sitta i rullstol eller ens gå med rullator där inne.


Jag hade min pappa på Ekbacka och det var det bästa som kunde hända honom. Han fick en mycket fin omvårdnad och han hade det så bra där. Jag som anhörig kände mig trygg med att pappa kunde känna sig trygg och hemmastadd. Den dagen pappa dog så var de helt underbara och personalen arbetade inte bara utan de gjorde verkligen allt vad de kunde och mer därtill.


Här har jag varit mycket. De har god mat och till bra priser. Dock tycker jag att buffén kunde varit lite mer varierande. Personalen är mycket trevliga och omtänksamma.


Här har man dansat mycket. En mysig dans ställe som har bra service


Ett stort varuhus men det är bra markerat vad som är var och personalen var bra. Maten god och mycket billig. Jag fick betala lite pengar för mat som jag inte orkade äta upp.


Hemköp i Borgholm har en mycket trevlig personal. Maten är bra men ibland så får man faktiskt se upp för det har hänt att jag har köpt gammal mat. Brödet har möglat dagen efter jag har köpt det och senapen har varit ett år gammal. Sist köpte jag sås till glassen och insåg inte att den var för gammal förrän vi hade kommit hem med den.

Annars är det lätt att hitta i butiken. De har ett kundkort som man kan dra när man handlar. Man får återbäring på det man har handlat. Det tycker jag är bra.


Här har de ett stort sortiment till bra priser. De tar även in för reparation och det går fort när man lämnar in det till det man får tillbaka sin produkt. Personalen är jätte trevliga och jag har bara gott att säga om denna butik.



Trevlig personal o bra service. Fick bra bemötande


En fröjd för ögat. Vackra blommor och en trevlig personal


Hit går man om man är hungrig. Godaste maten i stan


Super god mat. Bra priser o fin personal


De har lite av varje o maten är god men lite dyra


De har det medta. Mysig butik o bra personal


Mysig butik. Många saker att välja på


Trevlig personal som kan sitt arbete. Bara plus


Här finns en hel del att titta på samt köpa. Bra yta och trevliga butiker


Inget att klaga på. Fina smycken till bra priser


Denna butiken går jag gärna och kikar i men det blir sällan några köp.


Är man ute efter skor så är denna butik något för dig. Bra urval men vissa är dyra


Mysig butik med många fina prisvärda kläder


Mysig butik med många fina prisvärda kläder


Här tittar jag gärna.. Har en del till bra priser


Fin butik som har det mesta för mannen. Bra priser med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...