onsdag 20 november 2013

Shamballa smycken

Har du hört talas om shamballa smycken? Jag har ett litet svagt minne från barndomen då  min pappa köpte ett smycke som skulle hjälpa honom med hans värk. Jag vet inte om det smycket var densamma som shamballa smyckena men nog låter det intressant.

Dessa smycken är en mycket uråldrig energikälla som måna människor trodde på förr. Kanske var det just tron som gjorde att de kände som d kände eller hade verkligen smyckena något med det hela att göra? Munkarna i Tibet har hämtat krafter från dom i alla tider och de verkar ju må fridfullt så kanske är det något med shamballa smyckena ändå?

Man ska kunna hämta kraft, andlighet och kärlek från dom. Måste ju vara en härlig känsla om man nu kan göra det.  Smyckena är ju dessutom mycket vackra så om de kan ge en dessa krafter är ju egentligen bara en bonus i så fall. Jag tror att tror man bara på dom så kan det nog ge en det man behöver.

Dessa smycken finns att köpas på nätet och de är lätta att beställa om man vill ha ett. Jag funderar faktiskt skarpt på att köpa ett. Bilden nedanför är på ett armband som jag tycker är vackert. Vad tycker du?



Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...