onsdag 20 november 2013

Var hittar man sitt Auth-ID?

Jag har ett problem. Jag har min domän hos GoDaddy.com men ska flytta över den till One.com i stället. Jag försöker hitta mitt Auth-ID men skulle visa sig att det var inte det lättaste. Min domän hos GoDaddy gick ut i går så det kan hända att sjubarnsmamma.com slutar att fungera. Det kommer kanske bli ett hopp men då finns jag så länge på http://smulan820.blogspot.com.

Jag har mailat GoDaddy men får inga svar från dom. Inte än i alla fall men ska försöka och få det under dagen. Jag hoppas att det slipper bli strul men man vet ju aldrig som sagt.

Ja det var det. Dagarna springer iväg och jag hinner inte med något känns det som. Ändå så blir det inte så mycket gjort Det är den vanliga rutinen här hemma med städ, disk och tvätt.

Jag ska fortsätta och se hur d tgår med min domän. Ni får ha en fin dag!

Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...