tisdag 19 november 2013

Jag vädjar till er läsare

Jag är med och tävlar om ett Wii U konsol + spelet ”Legend of Zelda” till Wii U. Det är bloggportalen tillsammans med Discshop som håller i tävlingen. Man ska blogga om en produkt och berätta varför man tycker att man ska ha den. Jag bloggade om Johnny Cash video som heter The Man In Black och berättade varför man skulle ha den i sin samling. Du kan läsa mitt bidrag här

Nu vädjar jag till er läsare om att få er röst. Det enda ni behöver göra är att klicka på knappen nedan. Jag är oerhört tacksam över er röst. Jag hade blivit superlycklig om jag hade vunnit denna spelkonsol till mina barn. De hade blivit lyckliga när de hade öppnat julklappspaketet till jul.


Rösta på mitt bidrag!

Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...