måndag 16 december 2013

Är du intresserad av shopping, kläder, smink, skönhet, kändisliv, relationer, sex, kärlek och karriär? Kika på detta då

När jag var ungdom så köpte jag ofta Veckorevyn. Det stod alltid en massa i den och man hade den länge. Det var ingen tidning man bara bläddrade igenom utan man tittade på bilderna och läste texterna som fanns i den.  När man kom till slutet av tidningen så började man om igen. Man missade alltid något som man ägnade mer tid åt en andra gång. Jag var 15 år gammal när jag köpte den för första gången. Den finns än. Inte så konstigt kanske då den har några år på nacken. Det är alltså en tidning som är populär.

I tidningen så finner man det mesta, som till exempel shopping, kläder, smink, skönhet, kändisliv, relationer, sex, kärlek och karriär – bland mycket annat.

Just nu kan man få 3 nr av VeckoRevyn + 2 st nagellack i höstens hetaste färger från OPI + trendig kuvertväska i beige och svart för endast 99 kr (+ porto 29:50)! Billigare än så kan det nog inte bli. Det är ett bra julklappstips till alla ungdomar och kvinnor. 

Klicka in dig här för att ta del av erbjudandet. 

Follow En 7 barnsmammas vardagsliv Sjubarnsmamma

Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...