måndag 16 december 2013

FIFA 14

Jag har hittat den perfekta julklassen för min son. Han blir 17 nu i Januari och han älskar fotboll. Han spelar själv i det verkliga livet och spelar gärna fotboll på TV:n med. Han pratar ofta om FIFA. I skolan har de till och med turneringar ibland. Sonen är naturligtvis med och spelar då.

Hade sonen fått detta FIFA 14 som julklapp så hade hans juldag varit fulländad. Jag har aldrig förstått hur roligt det kan vara att spela fotboll som TV-spel men han älskar det. För min del så känns det lite enformigt, men det är ju inte det. Jag har testat att spela men jag vet aldrig vilken gubbe jag är så jag står gärna över ;-)

Jag sla försöka få tag på detta spelet tror jag- Samtidigt så tror jag nog att det är fler ungdomar i hans ålder som önskar sig ett sådant i julklapp.

Spelar du själv?

Follow En 7 barnsmammas vardagsliv Sjubarnsmamma

Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...