måndag 16 december 2013

Battlefield 4

Min son älskar krigsspel. Jag förstår inte varför men han gör det. Han säger att grafiken är så bra i de senaste spelen och jag trodde att det var som de flesta spelen men det var det inte. I alla fall inte när det gäller Battlefield 4 till XBOX 360. Det ser nästan ut som man är med i spelet faktiskt. Min son har inte detta spelet men jag kan nog tänka mig att föreslå det som julklapp till sonen. Han kommer ju ändå att köpa det själv så då kan han lika bra få det i present eller något.

Jag har sett sonen spela andra spel som är i samma genre som detta och jag måste säga att detta spel är en särklass för sig. Det är mycket i detta spelet som många andra spel inte har. Man kan använda funktioner som man inte tidigare har sett.

Se videon och bedöm själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...