torsdag 5 december 2013

Tävla och vill tapeter från Rebel Walls

Rebel Walls har tillsammans med bloggportalen en tävling där man kan vinna en valfri tapet av ett värde på 15 000 kr. Naturligtvis så vill jag vara med och tävla.

Rebel Walls grundades 1924 i Borås av Irene och Christofer och de var först ut med att sälja tapeter på nätet. De har en del att välja på men skulle det inte finnas någon som man själv vill ha så kan man faktiskt designa en egen tapet.

Tävlingen går ut på att man ska hitta en tapet som man tycker är fin och vill ha, sedan ska man blogga om den. Jag var inne och kikade och de hade verkligen en hel del att välja mellan. Men de har gjort det mycket enkelt för kunden för de har kategorier på sina tapeter.

Jag fastnade för städerna. Det beror kanske på att jag tycker dom är otroligt vackra men det är även motiv på kända platser i världen. Till platser som man förmodligen aldrig kommer att få uppleva i verkligheten. Så därför valde jag en tapet med motiv av Paris.

Jag tyckte bilden var mycket vacker och färgerna fångade mina ögon direkt. Jag hade gärna sett platsen i verkligheten men innan dess så hade jag gärna haft den i mitt vardagsrum.



Vill du ge mitt bidrag din röst? Klicka på länken nedan.
Rösta på mitt bidrag!

Vill du själv vara med och tävla så klicka in dig här


Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...